Assalamualaikum.... =)

Saturday 26 February 2011

Sepi...~~~


dulu kau dan aku di baluti kegembiraan...
dulu kau aku pernah menjadi teman...
dulu kau aku adalah sama...
dulu kau sakit aku la ubat nya...
dulu kau la racun aku penawar nya...


sekarang kau aku x seperti dulu...
sekarang kau aku seperti musuh yg digeruni...
sekarang kau aku berbeza dari semua benda...
sekarang aku hanya merawat sakit ku sendiri...
sekarang aku menahan panahan racun berbisa yg kau panah kn...


Manusia...
tidak lari dari membuat kesilapan,ya,aku bersalah...
tetapi tidak kah kau fikir perbuatan kau adalah lagi kejam dari yang aku pernah buat...

Hati...
kita tidak akan pernah sama...
sehati sejiwa hanyala ungkapan semata dari lidah yg berkata2 dan mulut yg berbicara...

Perasaan..
aku,pernah kah kau fikir kn perasaan aku ketika ak di tinggalkn keseorangan..??
Pernahkah???!!
Tidak..kau terus dgn dunia kau yg kau fikir kn terbaik untuk kauk,dan aku??kau campak kn jauh dari sudut dan ruang sanubari kau...Sepi ak sendiri lagi...Sunyi aku tetap begini...Sakit aku masih terasa...

Terima kasih aku ucap kn kpd kau manusia yang dulu aku anggap sempurna bagi ku,yang pernah ada di hati ku meskipon kau tak tahu betapa aku perlu kn kau..dan yang pernah memberi sejuta macam perasaan kpd ku...kini aku akan terus kesepian tanpa gelak tawa,gurau senda,tangis riang dari kau......

No comments:

Popular Posts

Rakyat

Iklan