Assalamualaikum.... =)

Tuesday 28 June 2011

Time spring cleaning....yeahhh!!~~~~

as-salam u alls.....fuh!!berabad rase nye kan saya x mengupdated blog picisan ini....mcm wujud ke x je kan blog nie...hahahhaha...xpe la..x kacau sesiapa kan??xde kan...hehehe...so alang2 line cantek mcm nie kan saya teringat kt member BCR dulu...beliau ade chatting di fb...so thats y yg teringt yang saya ada blog..!!!wow!!mijie ade blog ke??kejut ke...?mcm siot jek kan....

masuk-masuk je dlam blog ni sambil mmbuat tinjauan,saya di kejut kan dengan kehadiran sawang2 yg bersepah di dalam nyer...tanda nya ape tuh..tanda nya da puluh tahun saya x mmbuat kemas kini la.itu yang timbul sawang-sawang tadi....heheheh..abis sume berhabuk-habuk tebal...

bukan sengaja x nak kemas,tapi bila tahap kemalasan telah melanda diri ini.lagi pon dulu ade je mase...pagi,ptang,siang dan jugak tgah malam..tapi sekarang nak tido pon rase mcm x cukup mase..hehehe...(bajet je aku nie kan)..kalau dulu mcm orang giler dok chatting kat BCR..smpai jadi sponsor.korang ingat saya lupe kat BCR eh??dok eh,mane ade saya lupe kt tmpat yg paling best n giler tuh!!!betul x??

Insyaallah,lepas-lepas nie saya akan terus kan balek berkarya seperti dahulu.n maybe ade kejutan yang di buat di dalam ini blog sekali.ngeeee~~~tapi xde la terkejut sangat pon..ok beb,adios...malam nanti saya akan updated kan something yer...see u guyss!!!!

1 comment:

Nur syazwani said...

wah..kejutan ape yg mijie nak buat 2??xsabar nak tau :)

Popular Posts

Rakyat

Iklan