Assalamualaikum.... =)

Thursday 10 March 2011

Kau Lebih Femes kan....

Ehem-ehem..!!kau memang femes kan....!
macam angelina jolie pulak da rase nye kalau kua berdua dengan kau....mane x nyer ade je yang kenal kau kan...kalau semua pempuan xpe la jugak..nie sume lelaki...kau memang femes la beb!!

kau memang femes!
tiap kali tengok wayang,ade jer yang kol n sms kau...bz sangat-sangat...!aku pon x sebz mcm kau...ye la mane x bz,orang femes kan!kalah PM bz nyer....

kau memang femes!
tiap kali aku sms kau xpenah nk replay,tapi nape aku x leh kau replay?sebab aku x se femes kau?tiap kali ak kol ade penah kau pick up?kau memang femes!terbaik la beb....sebab tuh kol aku xpenah kau pick up,da la femes,da femes mesti bz!

kau memang femes!
ye la orang cantek,lawa.comel mcm  mana x femes..kalah Nora Danish femes nya..!sebab tu kau x pandang orang yang kau anggap x femes ni..tapi sebenarnye lagi-lagi femes dari kau..!!hahahahahaha....

kau memang femes!
da la kau,x payah nak bajet sangat....!bukan marah kt kau okey..suke ati n hak kau la yer nak bajet pon kan..ak just cakap jer...janji kau happy dengan life kau kan....life kau kan bz!so take care yer kau!!!

No comments:

Popular Posts

Rakyat

Iklan